Eigen online app
Altijd je administratie bij de hand!
Met de gebruiksvriendelijke app heb je je administratie overal en altijd binnen handbereik. Of je nu onderweg bent of op kantoor, je behoudt eenvoudig het overzicht.
Volledig kosteloos en inbegrepen bij je abonnement.


Altijd inzicht
Via het handige dashboard blijf je op de hoogte van alle belangrijke gegevens uit jouw boekhouding. Grafieken tonen 24/7
hoe je omzet en resultaat zich ontwikkelen.
Bonnen scannen
Bonnen via de app, facturen via de mailbox: dat is de SnelStart Digitale Brievenbus.
Wij verwerken alles en verzorgen de belastingaangifte.


Gebruikers over SnelStart
Reviews afkomstig uit de website van SnelStart



Veelgestelde vragen over de app
Zijn er extra kosten verbonden aan het gebruik van de app?
Nee, er zijn geen extra kosten voor het gebruik van de app.
Het gebruik is inbegrepen in je maandelijkse abonnement.
Ondersteunen jullie koppelingen met mijn bank?
De PSD2-bankkoppeling geeft ons een real-time inzicht in je transacties en besparen we tijd op invoerwerk.
We ondersteunen koppelingen met alle grote banken:
ABN AMRO
ASN Bank
bunq
ING
Knab
Rabobank
RegioBank
Revolut (EUR-rekeningen)
SNS Bank
Triodos Bank
Van Lanschot Kempen
Hoe worden mijn gegevens beveiligd in de app?
Je gegevens zijn veilig opgeslagen in beveiligde Microsoft-datacenters in Europa en voldoen aan de strengste normen (o.a. ISO 27001, AVG). We gebruiken o.a. firewalls, MFA en continue monitoring. Daarnaast bepaald jij altijd zelf wie toegang heeft tot je administratie.
Kan ik mijn facturen en bonnen bijhouden in de app?
Je maakt en verstuurt offertes en facturen waar en wanneer je maar wilt. En zoveel je maar wilt. Na elke klus stuur je je klant in no-time vanaf je smartphone een professionele factuur.